petek, 6. maj 2011

Tradicija na modni pisti
Tradition on a catwalk



Takó! Kot obljubljeno, objavljam fotografije včerajšnje modne revije dijakov SŠOF v Križankah.

Izbrala sem samo nekaj od več kot 500, ki jih je posnel Miro z izposojenim fotoaparatom. Pa kdo bi mu zameril ob tako lepih oblekah, detajlih, mičnih gospodičnah in celotnem dogodku, ki si ga je ogledal celo sam župan.

Naslov letošnje revije je bil Tradicija in (ne samo) zato me je najbolj navdušila Julijana Puc (zadnja fotografija), ki je svoji obleki sešila iz blaga, potiskanega z arhitekturnimi motivi Križank, kjer šola deluje in ki letos praznuje že 65 letnico.

Takó! As promised I’m posting photos of yesterday’s fashion show of SŠOF students in Križanke.

I chose just a few out of more than 500 that Miro took with a borrowed camera. But who could blame him as there were so many beautiful clothes, details, charming young ladies and the whole event itself, which hosted even Ljubljana’s mayor.

The title of this year’s show was Tradicija (Tradition) and (not only) because of that I was most impressed by creation of Julijana Puc (the last photo). Her dresses are sewn out of fabric printed with architectural motifs of Križanke, former Knights of the Cross monastery from 13th century, where the school resides for many years now.

5 komentarjev:

  1. Vidim, da si bla na reviji ob šestih. Jaz sem bila ob štirih. Je blo super, ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, zdaj si me spomnila na našo modno revijo pred ... ah, že kar nekaj let nazaj. Sem že skoraj pozabila nanjo. Seveda so bile takrat obleke in moda čisto drugačna. Se pa sploh ne spomnem več kakšna je bila takrat tema, če je sploh kakšna bila :-)... spomnim se da sem jaz imela temo Indija. No, na koncu faksa pa je bila modna revija spet povsem drugačna od te srednješolske. Hvala, da si mi obudila nazaj spomine.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe kreacije, lepe fotke!
    Pred približno 15 leti sem bila pa tudi jaz na taki modni reviji in bilo je zelo zelo lepo.
    Tudi meni si obudila stare spomine, ko je revijo imela med drugimi tudi moja sestra Polona :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč, všeč, zelo všeč in celo nosljivo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra:
    Ha, sem cincala med 6 in 8. In res, tako lepo, ane! - mi je bilo kar škoda, ko je bilo konec, jaz bi še kar gledala! :)

    Darsi:
    O, še ena bivša sšof-jevka! :) Lepi spomini, kaj!

    Andreja:
    Potem je pa čisto možno, da sva obe takrat gledali tisto revijo! :)

    Vladuška:
    Zares, tudi meni so se zdele zelo nosljive. Nekaj bi jih kar imela. Najprej tisto na prvi fotki. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails