torek, 7. junij 2011

Ogledalo
Mirror



Slovenija bo kmalu praznovala 20-letnico samostojne države. 
Pred časom sem naletela na tale film, ki nam nastavi ogledalo. :)

Slovenia will soon celebrate its 20th year of independence. 
A while ago I found this film, where you can see what others think of us. :)

[All participants in the film are from other countries,
living here in Slovenia just a few years or longer period already – it’s all written in the end.
Some of them speak Slovenian, but I hope it will be interesting for you anyway.]

And if you’re Slovenian living abroad or your roots are here in Slovenia,
you might take a look at this: Homecoming Slovenia 2011.

3 komentarji:

  1. bom kar pošteno - nisem si ga ogledala... sem se pa zagledala v tvoj posnetek, prav na glas ga občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotka je fenomenalna s temi žarki, ki prodirajo skozi. 20 let praviš, kako so hitro minila, neverjetno. Posnetek pa sem gledala že nekaj časa nazaj in me je navdušil in nasmejal. Nisem namreč vedela, da se tujcem, ki živijo pri nas, na primer zdi čudno, da pri zdravniku v čakalnici vsi rečemo dober dan in nasvidenje :)))) To mi je bila ena taka cvetka :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mojca:
    Najlepša hvala! :)
    Saj je veliko resničnega v tem filmčku, veliko pa tudi stereotipov, kot povsod! :)

    Vladuška:
    Ane, kako je vse relativno. Meni bi se pa na primer čudno zdelo pri njih, če me ne bi pozdravili. Potem pa pogruntaj, kaj je čudno. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails