ponedeljek, 21. julij 2014

Vdih
A breath



Ne, žal nisem bila na počitnicah, le to je, da se mi ni ljubilo nobene nove objave vreči na blog. Kljub temu, da jih par že nekaj časa čaka pripravljenih.

Očitno tale poletni čas včasih tako deluje name; kaj pa vem, so me namreč opomnili, da se nekaj podobnega dogaja vsako leto takle čas, okoli rojstnega dne. Z začudenjem priznavam, da drži, heh, a je popolno naključje. Letos se še na vročino ne morem izgovarjati, vsaj ne pretirano oziroma ne dolgo trajajočo. Morda me uspava počitniška praznina, občutek, da smo verjetno tako ali tako vsi poletno odklopljeni, da je potreben odklop tudi od mene. Morda rabim vdih.


Poletje imam res rada in ti posnetki so od včeraj.

No, unfortunately I have not been on holidays, it is just that I havn’t found that sparkle, which is needed for me to do a post here. Even though there are a few waiting for a while to be published.


It must be this summertime, as I have been reminded lately that such breaks happened in the past too, always in this time of the year, around my birthday. Surprisingly I must admit it is true, heh, but completely coincidental. I cannot even blame it on the summer heat this year, at least not unbearable or too long-lasting. Maybe this holiday time with empty towns puts me to sleep, a feeling of everybody having a break, also a break from me. Maybe I need a deep breath.


I do love summer so much and these pictures are from yesterday’s walk.

6 komentarjev:

  1. Staying at home, in quiet, can also be a nice rest! At least during the past ten years it has happened to me more often than going on a holiday. So... take a breath, the wish to go somewhere may appear all of a sudden!:) Enjoy your summer, Maja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, I still hope to go to holiday, I love sea so much! But just like you - I also love time at home, in quiet.

      Have a great summer, too, Rossichka! :)

      Izbriši
  2. Hvala na prelepih poletnih posnetkih:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi posnetki in lepe barve. Smo te ze pogresali, ampak te popolnoma razumem. Nekaj podobnega se zgodi tudi meni. Poletni cas je za druge stvari, jaz pravim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Pa kaj bi se človek silil z objavami, to bi izgubilo ves pomen. Če bi bila za to plačana, bi se malo prisilila, tako pa delamo to iz užitka, ane! :)

      Hvala!

      Izbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails