nedelja, 25. april 2010

E-pošta s Sokotre in prvi letošnji sladoled
E-mail from Socotra and first ice cream this year


Včeraj zvečer me je razveselila e-pošta - s Sokotre! Tam se že dober teden potepa moja prijateljica Katarina in iz njenega pisma veje tako navdušenje nad tem jemenskim otokom, da sem ji kar malo nevoščljiva.
Je pa hecno, da se v teh dneh po tujini potepajo prav vse tri moje najboljše prijateljice, poleg omenjene tudi Irena, ki dopustuje na hrvaškem Pagu, in Saša, ki je mimogrede tudi moja sestra in je trenutno v Španiji. Kljub temu, da se kmalu spet vidimo, sem vseeno vesela za te novodobne komunikacije.

Medtem pa sem jaz doma. Današnjo lepo nedeljo sva z Mirom izkoristila za sprehod z Zojo. Premamil pa naju je tudi sladoled - prvi letos.


I received an e-mail yesterday evening from Socotra that made me so happy! My friend Katarina is there already for a week and she sounds so excited over that Yemen’s island in her e-mail that makes me a bit jealous.
But it’s funny though, that all of my three best friends are wandering around in foreign countries at the moment. Beside Katarina there’s Irena, who is on holidays on Croatian’s island Pag. Last but not least - and by the way also my sister – is Saša, who is travelling around in Spain. Despite the fact that we will see each other soon I’m glad that we have this modern technology to communicate.

Meanwhile I’m staying at home. Today Miro and me took advantage of this nice Sunday and went on a walk with Zoja. We were also tempted by an ice cream – first one this year.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails