sobota, 24. april 2010

Prenovljena spletna stran!
Redesigned web page!


Končno! Od danes naprej si lahko ogledate mojo spletno stran AVGUSTvarjanja v novi preobleki.

Prenova jo je doletela po šestih letih. In sprememba je korenita – s prejšnje bele na črno. Pravijo, da s črno prihraniš pri energiji. Torej še toliko bolje.
Stran je zdaj bolj pregledna, preprosta in z več koristnimi informacijami glede mojih slik.

Hvala, Miro, za pomoč, kot vedno!


Upam, da vam bo všeč, za primerjavo in v spomin pa objavljam slikice prejšnjega izgleda strani.

---===---===---===---

Finally! From today on you can look at my redesigned AVGUSTvarjanja web page.
After six years the old one was mature enough to retire. And the change is radical – from white to black. It’s an energy saver, they say. Even better!
The page is now more transparent, simple and with more useful information regarding my paintings.

Miro,
as always thanks for your help!

I hope you’ll like it. For comparison and in memory I’m posting photographs of the old design.

2 komentarja:

  1. Maja!

    Bravo za spletnik in čestitke za prenovljeno stran! Črna me je sprva kar presenetila, a kot praviš, naj bi bila bolj varčna, zato mi je všeč! :-) Vse dobro in čim več biznisa ;-)!

    OdgovoriIzbriši
  2. uau! krasno, čudovito... prešnofala sem vse podolgem in počez in še enkrat. dopade se mi tvoje spogledovanje z narodnimi motivi. dopade se mi vse, pravzaprav.
    pridem še, če ti je prav :)

    lp
    mojca

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails