petek, 25. marec 2011

Pokrajine v nas
Landscapes within us


Z velikim veseljem sem v ta namen oblikovala predstavitveno brošurico.

It was a great joy for me to design a little brochure for the occasion.

Danes smo se na kup zbrale samo prijateljice, vključno z mojo sestro, in šle nazdravit njeni razstavi, ki je na ogled v poslovni stavbi Geoplina, na Cesti Ljubljanske brigade 11 v Ljubljani, in bo trajala vse tja globoko v prihodnji mesec.

Njene pokrajine izvabljajo najboljše iz nas in v njih se preprosto z veseljem za vedno izgubiš.

Tako sem ponosna.

Vabljeni!

We went today - just a bunch of girlfriends together with my sister - to see her exhibition. If you’re in Slovenia, you are welcome to see it in headquarters of Geoplin Company, in Ljubljana at Cesta Ljubljanske brigade 11.

Her landscapes bring out the best from us and it’s such a joy to get lost in there for ever.

I’m so proud.

Welcome!

4 komentarji:

  1. Marička, kako tvoja sestra ujame vzdušje. Tista z zeleno ob strani deluje, kot da bi svila valovala v ozadju.
    Krasno zgledajo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za tole razstavo in brošuro. Slike izgledajo fantatsično, sploh mi je padla v oči tista prva, ker mi je všeč prelivanje barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako bi ne bila ponosna...

    čestitke sestri (ti reliefi te res popeljejo tja, od koder se nikoli več ne vrneš enak) in tudi tebi - koliko šteje srčna podpora, vemo vsi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala v njenem imenu za pohvale! :)

    Moram pa nujno poudarit, da delajo tele fotografije veliko krivico njenim slikam.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails