četrtek, 10. marec 2011

Na prazgodovinski obali
On a prehistoric seashore



Naslednja postaja (po ogledu GEOSS-a) na nedeljskem izletu je bila fosilna morska obala na Vačah pri Litiji, ki je zavarovan naravni spomenik.

Milijone in milijone let nazaj je velik del Slovenije prekrivalo morje in tako lahko za tamkajšnjim pokopališčem vidimo stik kamnin različnih geoloških obdobij v preteklosti.

Postavite si svoj ležalnik domišljije pod to strmo nekdanjo obalo, se zleknite z mislimi v prazgodovino in občudujte luknje, ki so jih v skalah pustile školjke.

Next stop (after seeing GEOSS) on our Sunday trip was fossilised seashore in Vače village near Litija, which is protected natural monument.

Millions and millions of years ago a big part of Slovenia was covered by sea and so behind the village’s cemetery we can see a contact of two different geological past period’s rocks.

Put your deckchair of imagination under this steep ex-seashore, lay yourself with thoughts into prehistory and admire little holes that seashells left in these rocks.

3 komentarji:

  1. No, za to pa sploh nisem vedela. Res dobro za tale tvoj blog, marsikaj si me že naučila in me še boš.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni zanimivo, če si zamisliš, da so te skale globoko pod morjem in obkrožene z algami, ribami,...
    Tudi jaz nisem vedela, da taka znamenitost obstaja v Vačah. Ti me boš marsikaj naučila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je, tudi meni je to fascinantno, kljub temu, da že iz šolskih dni vem, da je bilo nekoč tu morje, pa mi kar ne gre v glavo ta čas in te velike spremembe! Noro! :)

    Veliko stvari se odkriva sproti, ja, to je najboljše. :)

    Hvala obema! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails