torek, 19. april 2011

Aprilska ljubezen
April love



Opis neke ženske duše:
prebujajoče, razmišljujoče, otožne in strastne,
deževne in cvetoče, kot sam april,
z grozljivo kuliso začetka 2. svetovne vojne -

- ena najlepših ljubezenskih zgodb, April Mire Mihelič.

[v družbi nastajajoče podobe AVGUSTvarjanj]

Description of one female soul:
awakening, reflective, melancholic and passionate,
rainy and blooming like April itself,
with the beginning of World War 2 as a frightening backdrop scene -

- one of the most beautiful love stories, April by Slovene writer Mira Mihelič.

[in company of AVGUSTvarjanja image in progress]

4 komentarji:

  1. Kar sem prebrala iz fotografije se mi zdi zanimivo. Bom pobrskala v knjižnici.
    Pa vejica mi je tudi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še ena knjiga za moj seznam. Hvala. Vejica pa čisto tvoja in čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. nisem štela, kolikokrat sem prebrala Ariela...

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails