ponedeljek, 30. april 2012

Peta
Fifth



Za nocojšnji prvomajski žur sem končno naredila, z napotki moje mami, svoj prvi tiramisu,
vse seveda s ciljem postati peta oseba v družini, ki ga zna narediti za dol past dobrega. :)

For tonight’s May Day party I finally made, with instructions of my mum, my first tiramusu ever,
aiming of course to become the fifth person in the family to know how to make it drop dead delicious. :)

3 komentarji:

  1. Lušte si mi naredila že v prejšnji objavi, zdaj pa itak. Držim pesti, da je uspel tako kot mora :) Lepe praznične dni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, najbolje, da sem tiho in počakam na reakcije. Če bodo zadovoljni kot ponavadi, potem se pohvalim, da je tokrat moj! :)

    Enako tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails