petek, 3. avgust 2012

Vroče!
Hot!



Sem hotela napisat kakšno od anekdot, ki jih je danes, ko sva šla ven jest,
spet naklepal dedek in ki so nasmejale tudi natakarja, pa je tako vroče,
ma, da se mi prav ne da. Resno!

I did want to tell you one of the anecdotes that my grandpa took care of today
when we went out to eat and which gave a good laugh also to a waiter,
but it’s so damn hot I just can’t. Seriously!

2 komentarja:

  1. Včeraj je bilo res vroče in soparno, tako da je popoldanska nevihta prišla zelo prav in ohladila ne samo ozračje, ampak tudi mojo glavo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas ni bilo ne duha ne sluha o kakšni nevihti. Meni se že kuha v glavi. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails