četrtek, 16. avgust 2012

Okusno, okusnejše, najokusnejše
Tasty, tastier, even tastier



Vam povem, prava muka je bilo delati tole objavo, mislim, izbirati slike! :)

Ja, zadnjič, na Posestvu Pule, sem torej fotografirala prav vse jedi po vrsti, od prigrizka za dobrodošlico do sladice, ker sva bila prejšnjič, ko so nama podarili podobno dobro razvajanje, okregana, da nisva domov prinesla niti enega posnetka dobrot, ki sva jih bila tam deležna.

Kaj češ lepšega, kot če ti natakar reče, denimo, da je maline, ki jih je ravnokar postavil predte, tisti dan sam nabral, in pri tem pokaže na vrt tam zadaj za tabo.

Z njihovega vrta je bilo še kar nekaj sestavin, stročji fižol in bučkin cvet, če jih naštejem le nekaj, všeč pa mi je bilo, da je bilo tudi nasploh veliko domače pripravljenega, od kruha in ocvirkov do sladoleda in gotovo sem še kaj pozabila.

Za nameček sva za domov dobila še paketek njihove moke in lonček medu.

Skratka oh in ah!

I tell you, it was a real torture, making this post, I mean, picking up these photos! :)

Yes, I photographed every single dish, the other day, from the welcome appetizer to the dessert, because the last time when we had been given such a pumpering treatment we made our families unhappy for not bringing home not even one single photo of the goodies we ate there.

When a waiter puts the raspberries in front of you saying that he himself picked them up earlier that day in the garden over there behind your back – what else can beat this!

There were some more ingredients from their garden in all of our dishes, green beans, pumpkin flowers, to name just a few, but I liked it because there were many home prepared things on general, like bread, craclings, ice cream and I’m sure I forgot some more.

To top it all they gave us a package of their house flour and a little jar of honey to take it home.

In short, oh and ah!

4 komentarji:

  1. Tole je pa res oh in ah. Vidim, da bo treba kmalu tudi v tiste konce zaviti;-) mi je všeč, da sta takšna gurmana;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, taka gurmana, da potem ne vem za vse jedi, kaj točno je bilo, in potem ne napišem tudi tisto, kar vem. :)

    Hm, sem ti ravno napisala en obširen komentar (na paradižnikovo juho), pa vidim, da ga ni objavilo. Sem prav slabe volje. V glavnem, izgleda mikavno! :)

    Ja, priporočam, res, tudi okoliški konci so lepi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ker zadnje dni nisem imela časa brskati po vaših blogih, sem si lahko zdaj ogledala pri tebi lepo vse v enem kosu in te fotografije ti še kako pocedijo sline. :) Lepo, res.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mikavno je tole, ni kaj. Tudi jaz ima rada take kraje kjer se dobro je, kjer je poudarek na domačih sestavinah in kjer je tudi za oči lepo.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails