sreda, 12. december 2012

Vitez, dama in zmaj
The Knight, the Lady and the Dragon



V Narodnem muzeju Slovenije na Metelkovi si bo vse do oktobra prihodnje leto moč ogledati razstavo o viteštvu na Slovenskem.
 

Razstava o dediščini srednjeveških bojevnikov razblini marsikateri stereotip, kot je na primer ta, da je naša zgodovina prežeta samo s kmečko, ne pa tudi s tisto drugo, viteško plemenitostjo, meni pa je srednjeveška pogostitev, ki je bila po otvoritvi, potrdila stereotipe o vsesplošnem pomanjkanju manir pri marsikom dandanes.
 

Mojo pozornost na bogati razstavi je med drugim pritegnila tudi forenzična rekonstrukcija obraza zadnjega celjskega grofa, Ulrika II. Kar nisem mogla odtrgati oči od nekoga, katerega podobo sem si do zdaj izoblikovala po svoje le na podlagi branj. Nadvse … noro. :)

These pictures are from the opening of the exhibition of the medieval chivalry in Slovenia in the National Museum.

2 komentarja:

  1. Ta je itak v planu še za to leto :) Verjamem, da je zelo zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz jo imam še enkrat v planu, ker je bila res taka gneča, da preprosto izgubiš vse veselje poglabljati se v podrobnosti in besedila.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails