torek, 18. junij 2013

Le petit prince



Če lahko drevo postane sadna kupa s smetano, lahko deček postane karkoli.
[očarljiva, presunljiva in optimistična fotografska razstava o dečku z mišično distrofijo in njegovih sanjah]

If a tree can become a fruit cup with cream, then a boy can become whatever he wants.
[a charming, moving and optimistic photo exhibition about a boy with muscular dystrophy and his dreams]

4 komentarji:

  1. Jee, ko sem videla fotografijo, je moja prva misel bila, pa čakaj saj še nisem objavila te fotografije...potem vidim, da je tvoj blog, res te dni me je zelo očarala ta svetlo modro - zeleno in v oblakih bela barva, nešteto fotografij na to temo te dni sem naredila in čakam na prosti čas, da realiziram inspiracijo za voščilnico iz tega izhajajoč. Pred cca tremi urami sem posnela tako zelo podobno fotografijo na domačem vrtu, kupček enkratne oblačne smetane nad krošnjo domače vrbe v še vedno sinjem večernem nebu. Tudi tvoja mi je zelo všeč:)), očitno smo na isti valovni dolžini, verjetno jo enkrat v tem mesecu objavim tudi jaz:)) LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja, tale moja sicer ni z istega dne, kot je bila objavljena, je bila posneta kak teden ali dva nazaj, ampak vseeno - se vidi, da smo punce, ki podobno razmišljamo, kadar vidimo take lepote v naravi! :)

      Zdaj bom še s posebnim zanimanjem čakala na tvojo objavo. :)

      Izbriši
  2. Takoj me je pritegnila ta fotografijo z oblakom v ozadju in res je kot smetana na sadni kupi :) Verjamem, da je tudi razstava zelo zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razstave si nisem ogledala v živo, sem pa pred nekaj časa videla prispevek o tem po tv-ju, kjer so predstavili projekt, in mi je res noro dober - kakšne iskrice v očeh! :)

      Izbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails