sreda, 18. junij 2014

Cerkev. Svetih. Treh. Kraljev. Nad. Benediktom.



Hja, kljub internetu, ki »vse najde in vse ve«, sem zapravila kar nekaj dragocenega časa za potrditev svojega suma; da je bilo namreč ime te (pozno-gotske, z že nekaj renesančnimi podrobnostmi) cerkvice, na tabli, ki usmerja na razgledišče negovskega gradu, zapisano nepravilno. In na ta način (ali pa zelo podoben) je zapisano na (pre)veliko straneh, do katerih sem se priklikala, velikokrat kar vse začetne črke besed z veliko. Neuspešno raziskovanje. Vsaj petnajst minut. Slaba volja.

Veš, kaj! – sem si rekla - jaz, ki sem še iz tistih časov, ko smo podatke iskali v knjigah, domačih in knjižničnih, bom kar lepo
stopila do svojih preljubih polic in vzela v roke Lepote slovenskih cerkva Marijana Zadnikarja in Jožeta Anderliča iz leta 1985, ko se šlamparija še ni tako bohotila, ko je bila odgovornost kljub vsemu očitno mnogokrat večja kot danes in ko so očitno še vedeli, kako se stvari pravilno zapišejo, ali pa so se vsaj bolj potrudili izvedeti (verjetno jim je bilo "le" bolj mar za to). Uspešna misija. Ne več kot petnajst sekund. Toplo zadovoljstvo.

Sej te mam rada, o, širni svetovni splet, a (kontrol+fajnd gor al dol!) čez zmagoslaven dotik blazinic kazalca in sredinca z listom knjige na mestu, kjer se zasveti iskani podatek, ga ni!
 

Late-gothic (with some renaissance elements already) church (from the 16th century) of the holy Three Kings  in Benedikt village, also seen from the Negova Castle nearby.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails