nedelja, 18. september 2011

Vikendaški utrinki med skicami in čačkami
Weekend randoms between sketches and doodles



Ročka za steklenice, ki mi jo je za rojstni dan sešila mami.
Življenje je zdaj mnogo lažje. To ni hec! :) [slika 1]

Lonca danes ni bila preveč navdušena nad poslabšanjem vremena. [slika 3]

Šitake z modroplesnivim sirom, popečene na maslu in položene na solato. [slika 5]

My mum sewed me this beautiful bottle holder for my birthday a while ago.
Life is so much easier now. This is not a joke! :) [picture 1]

We have a beautiful and very hot late summer here this year, but today some raindrops fell
and Lonca wasn’t over excited about that. [picture 3]

Shiitake with blue cheese, fried in butter and put onto lettuce. [picture 5]

2 komentarja:

  1. To pa ti je noro dobro zašila in zakon za steklenice. Vedno se jezim, ko se mi premetavajo po torbi, tako da ti povsem verjamem, da je življenje zdaj lažje. Všeč so mi tudi fotografije skic in mačkin 'kaj bi rada' pogled :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška: vidim, da razumeš, v čem je problem življenja brez tega nadvse praktičnega pripomočka. :)

    Res, tisto premetavanje in žvenketanje- uh! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails