četrtek, 6. oktober 2011

Bela
White



Slika 1:
Zadnjič, ko smo imeli piknik, vidim očija, ki barva dva stola…
jaz: O, kok lepa stola! A kej veš, kje bi loh še kakšnega tazga dobila, midva bi tud take mela!
oči: Ja, sej sem mislu, da bi bla tedva za vaju…
jaz: Juhej!
:)

Slika 2:
Vse skupaj je nemo opazovala 18-letna mačka brez uhlja, brez imena, neuradno Belka, in skoraj brez smisla za hec.

Picture 1:
The other day, when we had a picnic, I saw my dad painting two chairs…
me: Oh, what beautiful chairs! Would you know where can I get this kind of old chairs, we’d also like to have chairs like these!
dad: Well, my plan is to give them to you two anyway…
me: Yeeey!
:)

Picture 2:
Altogether was silently observed by the 18-years old cat without an ear, without a name, unofficially called Belka (Whitey), and almost without any sense of humor .

3 komentarji:

  1. Iiii točno vem, kateri stoli so to ;) Jaz imam dva taka od stare mame. Zaenkrat sta še modra, v prihodnosti pa bosta najbrž tudi bela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo presenečenje. Zgleda nas je bilo več takih, ki smo se lotili laka in lesa. Jaz sem se spopadla s starimi vrati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepemalestvari:
    A ne, kako so luštni! :)

    Vladuška:
    Hu, vrata pa še čakajo na obnovo... več njih... kmalu... :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails