sobota, 11. februar 2012

Po večernem sprehodu
After an evening walk



Rada imam doma narejen kruh, najboljše pa so take brezoblične štruce po Mirovo. :)

I love home made bread, especially such shapeless loafs made by Miro. :)

2 komentarja:

  1. Oblika je torej vedno presenečenje in potem lahko ugotavljaš kaj vse predstavlja :) Gre tokrat za kakšno ribo morda? :))) Po moje je zelo slastno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, mi je bilo takoj žal, za to besedo. Sem dobila: "Od mene ne dobiš več kruha!" :))

    In baje, da je to korenina. :)

    Ampak spregledal je pa besedo "najboljši", ki je bistvo te "zgodbice". :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails