sreda, 29. februar 2012

Dan, ki ga ni
The day that doesn't exist



Dan, ki ga ni, je sončen in zelo otipljiv! :)

Tole krasno bluzo v čokoladnih, bakrenih in bež odtenkih s tričetrt rokavi in čudovitim vratnim izrezom sem izbrala iz babičine zaloge oblačil, sestra pa mi je iz Istanbula prinesla luštno zapestnico za srečo. Juhej! – naj se pomlad začne! :)

S svojim nagajanjem pa je ta dan več kot očitno udejanjila Lonca, ki se je vrtela okoli mene tako pomladno zavzeto, da mi je vpadala v kader, ko sem  želela posneti odsev sonca na žajblju, in prehitrih, izmuzljivih gibov, da bi jo vsaj spodobno ujela vanj.

The day that doesn’t exist is sunny and very tangible! :)

I picked this gorgeous three-quarter-sleeve blouse in chocolate, copper and beige shades with the most beautiful neckline out of my grandma’s stock of clothes and my sister brought me this cute good luck bracelet from Istanbul, Turkey. Juhej! – let the spring begin! :)

This day was more than evidently turned into reality by Lonca with her naughty behaviour. She was spinning around me with such a spring enthusiasm that she had been invading into sage bathing in the sun scene that I wanted to photograph, and at the same time also too quick in her elusive moves for me to at least caught her properly into the picture.

2 komentarja:

  1. He he, tale Lonca pa je nagajivka :) Bluza zgleda zelo lepo, zapestnica pa čisto pomladno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, so jo rešili s ceste, ko je bila še mladiček, pa je bila tudi tam kmalu nezaželena. Jo je pregnala tamkajšnja mačka, ki očitno ni marala konkurence.
    Potem si je pa verjetno rekla, da si bo kar sama izbrala dom in to je to. Pa še pasjo prijateljico ima zdaj, ki jo varuje pred zgoraj omenjenimi mački in ostalimi kosmatinci. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails