sobota, 3. marec 2012

Sobotni tu in tam
Saturday's here and there



Nikoli se ne bi mogla naveličati solatnih krožnikov. Tu je ena od mojih verzij,
sicer brez motovilca in/ali rukole, mojih najljubših, a prav tako dobra.

[radič, tuna, fižol, nariban sir, testenine školjkice in oljčno olje]

I could never get enough of salad plates. Here’s one of my versions,
sadly without lamb’s lettuce and/or rucola, my favourite ones, but good just the same.

[radicchio, tuna, beans, grated cheese, pasta shells and olive oil]

3 komentarji:

  1. Tudi sama se ne morem naveličat solatnih krožnikov. Vedni pašejo. Lepo se je bilo sprehoditi čet tvojo soboto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Maja, bolj poredko se ti zdaj oglasim, čeprav vsako objavo preberem in se naužijem tvojih fotografij. Tiste s terena so mi zdaj kot "okno v svet", saj sem to zimo bolj doma. Veliko lepote ujameš v fotografije, čisti užitek.
    Tvoja narcisa v okvirju že sluti pomlad, zdi se mi, da ob teh toplih dnevih kar bolj živi.
    Lepo se imej in en topel pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vladuška:
    Sem prav vesela, da je tudi v gostilnah zadnje čase več tovrstne ponudbe, ne samo klasična mešana solata. Še posebno poleti je fino. :)

    Tanja:
    Popolnoma te razumem. Tudi jaz se ne oglašam prav pridno, zato pa toliko bolj sledim zanimivim objavam in občudujem fotografije in izdelke povsod naokoli. :)
    Tako sem vesela za narciso, da je končno prinesla pomlad! Tudi tebi in škratu en lep pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails