četrtek, 21. junij 2012

Umetnost okušanja
The art of tasting



Ne vem, kako je pri vas, ampak jaz hrane ne okušam samo z brbončicami.

Kako ti lepo pripravljena hrana še bolj zbudi tek, je znano in seveda zelo zaželeno, včasih pa tudi precej nerodno, vsaj pri meni je tako, saj imam vedno lačne oči, ki jim želodec na žalost skoraj nikoli ne more slediti, zato velikokrat precenim svoje zmožnosti in sem zato lahka tarča posmeha tistih, ki me poznajo.

»Znao sam ja tebe, tico, kad si jaje bila!« je že znan Mirov stavek, ki ga dobim serviranega na koncu, ko potiho zamrmram »uf, še dobro, da me nisi poslušal«, kadar vnaprej samovoljno zreducira količine hrane, o katerih zanosno sanjam v stanju lakote. V nasprotnem primeru krožnik potuje v njegovo smer, pospremljen z osramočenim »a boš ti do konca?« :)

Mmmm, in kako mi vedno diši kava, vedno!, tudi kadar je ne pijem, ker mi takrat pač ni do nje in mi je dovolj le ena taka popajevska doza za pod nos, saj se spomnite?, ko je bil potreben le en snif špinače, da se je dečko omišičil. :)

(mimogrede, nisem se mogla nagledati tistih luštnih kavnih kompletkov, ki jih je sestra pred kratkim prinesla iz Carigrada)

In za ščepec soli h končnemu okusu pojedine poskrbi, vsaj ob vročih poletnih večerih je tako, še sončni zahod, ki vse obarva zláto.

Na, pa sem lačna!

[Slike so s sestrine rojstnodnevne zabave, ki je bila tudi tokrat kulinarična poezija; torto na prvi je naredila moja mami, kajpa!]

I don’t know how it is with you, but I don’t enjoy the food just with my taste buds.

It’s known and very much desirable that a nicely arranged food makes you want it even more, but sometimes it can also be quite embarrassing, at least in my case, because my eyes are always hungry and my stomach can’t follow this, so in most cases I overestimate my capabilities and am therefore an easy target to laugh at for those who know me well.

“I’ve known you, birdie, since you were an egg!” is the famous Croatian sentence that Miro uses and serves it to me at the end when I quietly mumble “uf, so good you didn’t listen to me”, when he cuts off in advance the amounts of food that I’m enthusiastically dreaming of in the state of hunger. Otherwise my plate travels in shame into his direction, accompanied with “will you finish it?” :)

Mmmm, and how I like to smell a coffee, always!, even when I don’t drink it, if I don’t feel to and all I need is just one Popeye kind of dose for my nose, remember?, when one spinach sniff was enough for that guy to became all musculy. :)

(by the way, I couldn’t take my eyes off of those cute coffee sets that my sister has recently brought from Istanbul)

And to top the feast off with a pinch of salt, at least at hot summer evenings, there was this beautiful sunset that coloured everything with gold.

Well, now I’m hungry!

[Pictures are from my sister’s birthday party, again a culinary poetry; the cake in the first one was made by my mum, what else!]

2 komentarja:

  1. vau, pri vas ste nadarjeni tako in tako, se pravi da se dobro naredi in da se dobro pripravi. Tole kar je videt je res prava poezija! Kar nadaljujte tako, je luštn in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. A ni res, da se z večjim užitkom poje, če ni kar nekaj na kup nametano? :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails