četrtek, 28. junij 2012

Zadnje čase
Lately



Opažam, da zadnje čase nisem bila preveč pridna (nenamerno) pri odgovarjanju na vaše prijazne komentarje, želim pa sporočiti, da preberem in cenim prav vsakega. Z njimi so dnevi še lepši!

Tako pač nanese. Včasih sem malce nedružabna in tudi čas, preživet pred raznoraznimi ekrani je že tako predolg, zato ga raje izkoristim za objavljanje svojih fotografij in pisanje, v tem neznansko uživam. Del tega časa pa namenim občudovanju vaših blogov, saj veste, katerih. Tako se napajam v vaših objavah, črpam navdih in se počutim del ene luštne skupnosti.

Tale rožica je za vse vas, v zameno za mojo občasno odsotnost. Upam, da mi je ne zamerite.

Pozdrav torej vsem, še posebej tistim zvestim obiskovalcem, dobrodošlico pa izrekam tudi nekaterim novim bralcem. Hvala!

I'm noticing lately that I haven’t been very good (unintentionally) at answering to your nice comments, but I want you to know that I read and cherish every single one of them. They make my days even brighter!

It just happens that way. Sometimes I don't feel like mingle around much and also the time we spend in front of all kinds of monitors is getting too long, so I rather use it to publish my photos and for writing, I really enjoy it. And an important part of this time I invest into admiring your blogs, you know who you are. So I’m feeding myself with your inspirational posts and I feel as a part of one wonderful community.

This flower is for all of you for my occasional absence. I hope you don’t hold it against me.

So, greeting to all of you, especially those regular visitors, and I say hi to some new ones. Hvala!

2 komentarja:

  1. To pa vem, da sem komentirala, ampak očitno se je komentar nekje zgubil. Mogole sem črke pri preverjanju natipkala narobe in se ni shranil. Kakorkoli, želela sem ti povedati, da le ne izgubljaj čas pred ekranom, ampak si privošči tistega za njim, kar itak znaš :) Mi pa tako ali tako zelo radi pridemo na obisk in tale roža je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaja, sem videla, ker je prišlo na mejl, pa mi potem ni bilo nič jasno. Sem se že jezila na bloggerja, da spet nekaj heca. :))

    Hvala, zares, za tvoje besede!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails