petek, 15. junij 2012

Končno! Morje!
The sea! At last!


bil je en vroč sončen dan / it was one hot sunny day

ribiški motivi vsenaokoli / fishermen’s motifs allaround

kormorani na školjčišču / cormorants in a shellfish farm

gostilna Ivo v Piranu… / gostilna Ivo in Piran…

… je vedno dobra izbira / … is always a good choice

uživancije na plaži / having fun on the beach

Piranske soline - trgovina/shop

čudovita oljka / gorgeous olive tree

z zalogo svežih klapavic pa hitro nazaj domov k Miru, ki jih obožuje…
and with this fresh mussels treasury I hurried back home to Miro who adores them…

… in ki je že pripravil paradižnik, brokoli, peteršilj in vino, da smo imeli slastno večerjo
… so he already prepared tomatoes, broccoli, parsley and wine to make us a delicious dinner

2 komentarja:

  1. Oh, the sea makes everything romantic - the beach, the nature, the food... I wish you a longer sea holiday in Summer!

    OdgovoriIzbriši
  2. Rossichka, look at me, it took me more than two weeks to answer you. It's just too hot, really, to do anything, even now. Sorry for that.

    Thank you for your words and I know you're enjoying summer, too.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails