nedelja, 20. april 2014

Petorčki
Quints


Domača, sveža jajca od sosedov sva obložila z deteljicami, jih ovila v stare najlonke (Dvomim sicer, da kdo ne ve, kako se to dela, a pustite mi malo veselja, da se važim*.) :)
We put a clover onto each of home-produced fresh eggs from our neighbours and wrapped them in pieces of old tights …

… in jih dala v vodo, v kateri so se (že za pred tem kar nekaj sosedskih rund barvanja pirhov) namakali čebulni olupki. Jaja, saj vem, seveda sva potunkala cele, ampak morala sem jih slikati malo pred tem, ker … khm … je bilo smešno, no! :)
… then we put them in water with red onion skins. Of course, we dipped them completely as you suppose to, but I had to take a photo at this point, because … khm … well, it was funny! :)

*Pa saj ne morem verjeti, da sva končno zares enkrat naredila tiste prave dobre stare pirhe, barvane v čebulnih olupkih! (Pa ne, da jih nisva zaradi neznanja, ampak potuhe, ker jih tako ali tako vedno dobiva z vseh koncev.) Naša babi jih je vedno delala take in še vedno so mi, takoj za njimi pa teranovi, najlepši.
I just can’t believe that we have finally made these traditional Slovenian Easter eggs, or pirhi, as we most commonly call them. We have talked about doing it for many years, but never realized (I suppose it's because we always get them from others). My grandma used to make it this way; in fact, I believe these kind are still most popular here these days. They are simple, natural and my favourite (followed by the teran ones).

3 komentarji:

  1. Tudi mi smo kot otroci vedno delali takšne pirhe in moja mama jih še vedno dela :o) Lepo so vama uspeli ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi pri nas so vedno čebulni,naravni pa najlepši vsaj meni:)Čudoviti petorčki!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails