četrtek, 3. april 2014

Pri ljubljanskem Marliju
At Marley and (not) me



V stari Ljubljani, pred skoraj mesecem, ko je zima na koledarju (in tudi drugače, heh) še nosila kapo, v Marley & me-ju(?) … pri(?) Marley & me-ju … pri Marley and me-ju … pri Marley in(?) me-ju … pri Marley-u in me-ju … pri Marley-u in me … pri Marleyu in meni(meni?!) … pri Marleyu in … tebi? … ali njemu? … pri Marliju … aaam …

bemti, kje torej je tako prijetno in okusno? Razumem, da za tem morda (upam, da res vsaj to) stoji kaka simpatična zgodbica, ki bi pojasnila vse skupaj, sploh če, po mojih ugibanjih, vključuje kakšno posrečeno štirinožno zverinico, a vseeno - vse skupaj pač malo pokvari ime, s katerim po nepotrebnem kvačkamo, turisti pa tudi nimajo prav nič od tega, da so v državi, kjer je vse enako kot povsod drugod. Dolgčas. In nič kaj zapomnljivo.


[Marley & Me]


At Marley and Me [not me! :)] gostilna in Ljubljana, almost a month ago, when winter was still wearing its hat on the calendar (and elsewhere, heh). Delicious!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails