sreda, 14. maj 2014

Jutranji srčki
Little hearts of the morning



V zadnjem času je en mojih najljubših zajtrkov kos kruha (ajdovega z orehi) z maslom (le za impregnacijo, heh) in grškim jogurtom ter posut s praženimi sončničnimi semeni (s kozarcem kefirja), in drugi namazan z maslom (malo obilneje) in medom.
 

Včasih me pri pripravljanju obišče srček na steni, drugi srček pa običajno potegne rilec. :)

Lately, one of my favourite breakfasts is a slice of bread (buckwheat with walnuts) with a layer of butter (just for impregnation, heh) and Greek youghurt and then sprinkled with roasted sunflower seeds (with a glass of kefir), and other with butter (slightly more abundant layer) and honey.
 

Sometimes a little heart visits me when I am preparing it and the second little heart usually develops a trunk. :)

6 komentarjev:

  1. A lovely start of the day! The light heart is beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vdružbi srčkov zajtrk še bolj tekne:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj dan se zacne prav perfektno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta tvoj srček na zadnji fotografiji danes pa je tako kljutkan :o) Ljubka Smrčkolina :o) Vse fotografije vaše Zoji so tako polne dobrohotne energije in meni je dajo ogromno ... ja kužika zlata HVALA :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, kar škoda mi je, da ji ne morem vsega prenesti ... ampak sem prepričana, da se zaveda, kako luštna je, he; jo bom danes še dodatno počohala. :)

      Izbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails