ponedeljek, 12. maj 2014

Sladek ponedeljek
Sweet Monday



Po sladkem koncu tedna, pa ne mislim samo v smislu sladic, se spodobi, da ga (s sladico) podaljšam še na ponedeljek.

V zadnjih dneh, ko sem pohajkovala naokoli, sem opazila, da je bezeg … hmja … ne še čisto, skoraj pa že
na voljo, da si ga naberemo, na voljo za samopostrežbo; in tako sem se spomnila na eno dišečo poslastico, kraljico pomladi, in na to, da mi ti trije posnetki ležijo v predalu že okroglo leto, ko nam je mami pripravila omleto z jagodami in bezgom.

After the sweet weekend, and I do not mean this only in a sense of desserts, it is appropriate to prolong it (with a dessert) into Monday.


Lately, when I was roaming around I noticed elder flowers being … hmja … not quite, but almost
ready to pick them from the trees; and so I remembered of a typical spring treat, the queen of the season, and of how these three photos are lying in my drawer for a year already, from when my mum made us an omelette with strawberries and elder flowers.

4 komentarji:

  1. Smo se tudi mi že posladkali ampak z akacijo,danes pa je nastalo 7l bezgovega sirupa,nekaj pa se ga suši za topel zimski čaj.Tale vaša z jagodami izgleda slastno,kaj kmalu bodo tudi te dozorele pa poskusimo še na ta način:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh kako ljubko mamljiva je vsebina krožnika na prvi fotografiji in tako zelo všečna :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, že nekaj časa razmišlja, kam bi vtaknila ta dišeči bezeg... v omletko!!!! Hvala za odejo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, oh, kako zamujam z odgovori - tukajle se menimo o bezgu in nekih pomladnih jedeh, zunaj pa že prava poletna pripeka! :)

    Hvala vsem, sem vse prebrala že takoj, le z odgovori zamujam - se bo treba popravit! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails