četrtek, 16. april 2015

Slončki vzvratno



Miro: Kolk časa je pol trajal, da je zaspal?
jaz: Jah, kar neki. Do 50 slončkov sem prišla.
Miro: Uf …


Naslednjega dne:


jaz: Do kolk slončkov si prišel?
Miro: 83.
jaz: Ufff … !
Miro: Sem šel v kontra smer …
jaz: … ?
Miro: 100 malih slončkov se je pozibavalo
        na pajčevini tam pod drevesom.
        Ko so ugotovili, da so pretežki,
        so odvrgli enega slončka.
        99 malih slončkov …


(Modra odeja je bila še moja. Spletli sta mi jo mami ali babi, ne vem točno.)

(The blue blanket was mine. It was knitted by my mum or my grandma, don't know exactly.)

2 komentarja:

  1. Lepo je, da še imaš stvari, ki so bile namenjene zate, ko si bila takšna štručka :) Zanimivo, kako štejeta čas preko odštevanja slončkov :)))

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails