torek, 23. november 2010

Najljubši zajtrk
Favourite breakfast


Proti koncu dneva,
ki mi je postregel z odličnim kosilom,
ob skodelici popoldanskega čaja
in na pragu premišljevanja o današnji večerji
vam tu pripenjam svoj najljubši zajtrk;

Towards the end of the day
that served me with a delicious lunch,
by the afternoon cup of tea
and on the verge of thinking about tonight’s dinner
I’m pinning here for you my favourite breakfast:


Dober tek! :)

3 komentarji:

  1. Ooo, to pa verjamem, da mora biti nadvse slastno in bogato. Mmmm

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem kar malo fouš. ;) Jaz zajtrkujem le kakšen namazan kruh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmm, njami.... Jaz zjutraj vase spravim samo kavo, vse ostalo mi sploh ne diši, pa vem, da bi mi moralo!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails