sobota, 19. maj 2012

Na poti domov
On the way home



Danes me je sonce prvič letos malce opeklo.
Dokaj nepričakovano, lepemu vremenu navkljub.

I got my first little sunburn of the season today.
Quite unexpected, despite the nice weather.

3 komentarji:

  1. Ja, pomlad je najbolj nevarna za take reči, ker tako paše bit na soncu. Všeč mi je tale fotografija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška:
    Ja, bilo je zelo toplo, ampak kar nisem pomislila, da se moram že paziti. Hja, preveč luštno je bilo, da bi razmišljala o tem. Zdaj pa imam! :)

    Andreja:
    Hvala! Na srečo je bilo nekje na stranski cesti, ki je bila za povrh še v prenavljanju, tako da sva šla lahko "rikverc", ko sem zatulila, da sem opazila dober motiv.
    Če kdo to opazuje, si mora tudi misliti svoje! :))

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails