sreda, 2. maj 2012

Praznično. Okusno. Roza.
Festive. Delicious. Pink.



Na kup zbrani roza praznični utrinki, z maminim malinovim sladoledom na čelu (grški jogurt, med in zamrznjeno sadje zmiksano skupaj).

Maline ne uvrščam med sadje, ki mi je najljubše, a zaradi zvena imena dobijo neko dodatno slastnost, kajne! :)

Some pink festive moments captured and gathered together, starting with my mum’s raspberry ice cream (Greek yoghurt, honey and frozen fruits mixed together).

Raspberry is not my favourite fruit, but the sound of this word in Slovenian – malína - gives it some extra deliciousness, don’t you think so? :)

2 komentarja:

  1. Jaz pa obožujem maline in pecivo in sladoled iz njih. Mislim, da je to edini sadež, ki mi je všeč v vseh oblikah (svež, pečen, v soku). Ampak aroma mora biti definitivno naravna. Ne prenesem pa tistih umetnih malininih arom, ki vse pokvarijo.Sladoled tvoje mame bi mi bil tako zagotovo zelo všeč. Lepo si zbrala roza utrinke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Včasih se mi res zdi, da sem prav edina, ki ji maline niso posebej všeč. :)

    No, to je pa res, zelo mi pašejo v kombinaciji s čokolado! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails