sreda, 16. maj 2012

Pogled
A look



slika 1:
Pogled na krasno, prekrasno Tikino bučko, ki mi je še bolj všeč kot na fotografijah in ki ji že nekaj časa dela družbo rožica.

slika 2:
Pogled, Zojin kako-mu-ne-bi-nasedel pogled, ki je budno spremljal mojo polnočno izdelavo tiramisuja in ga je Miro tako spretno ujel.

slika 3:
Pogled, navdihujoč pogled iz mojega bodočega ateljeja, ki sem ga že zdavnaj vzljubila in me potrpežljivo čaka v Logatcu.

picture 1:
A look at the gorgeous, just gorgeous Tika’s sphere that I like even more now when I actually have it. It has given a home to a plant a while ago.

picture 2:
The look, Zoja’s how-could-you-not-fall-for-it look that was skilfully caught by Miro, when she had been following my midnight tiramisu-making.

picture 3:
A look, an inspiring look from my future atelje that has already grown to my heart long ago and is patiently waiting for me in Logatec.

4 komentarji:

  1. Tikine posode so res nekaj posebnega, zelo lepa je, tako kot tudi tvoj razgled. jaz imam ustvarjalnico v kleti in imam razgled na trato :)) Vsaj malo zelenja :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ne bi prepričali... pogledi, pogledi... sploh slednji... ahhhhh...
    (sem lahko majčkeno fovš?) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja, mislim, da ti najdeš lepe poglede povsod in vesela sem, da jih deliš z nami. Seveda pa je lepo videti bučko skozi tvoj pogled. S Krasulo sta se lepo ujeli :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vladuška:
    Tako vsaj ustvarjaš, jaz se bom pa zasanjala v tiste oblake in kar naenkrat bo konec dneva, hehe.

    Mojca:
    Čist mejčkeno boš lahko - ampak šele, ko bo narejeno! :))

    Tika:
    Najbolj všeč mi je, da tako naravno izgleda. Pomisliš, da je del rastline ali pa rastlinica del nje. :) Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails