ponedeljek, 14. maj 2012

Polnočna sladica
Midnight dessert



Nedavno so me prisilili, da sem sredi noči naredila tiramisu. Ma, v bistvu moram priznati, da se mi je kar fino zdelo, ko so me že vse od mojega jamranja naprej hecali in spraševali, kdaj bo, in celo nakupili vse manjkajoče sestavine. :)

Vseeno je bilo vse skupaj malo smešno. Polnoč in dva oboževalca. Za vratom Miro s fotoaparatom in pri nogah en preračunljiv kup kožuha.

Prvi s popolnoma odkritimi nameni in že narejenim tiramisujem v oblačku nad sabo, in drugi kar naenkrat poln življenja, kljub dejstvu, da ob tisti uri po navadi že nekaj časa ne samo spi, ampak celo godrnja, če nima miru.

Tiramisu je preživel noč in bil po kosilu postrežen štirim osebam, preostanek pa dvema po večerji. Kosmatinec se je mastil s pasjimi priboljški.

I was forced by certain people recently to make a tiramisu in the middle of the night. Well, I must admit I’ve been feeling quite important when I was asked many times to finally make one ever since my whining and certain people have even bought all the missing ingredients for it. :)

It was a bit funny though. A midnight and two admirers. Miro with the camera behind my neck and a calculative and cunning bunch of fur at my feet.

First one with completely open attentions and with already made tiramisu in the cloud above his head and the other one all on a sudden full of life, in spite of the fact that it’s not just way past her sleeping hour already, but usually even gets annoyed if she has no peace.

It made it through the night and was served to four people after lunch and its remains to two people after dinner. Furry one got delicious dog treat instead.

2 komentarja:

  1. Super, pa je le uspelo in verjamem, da je bil zelo dober.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bil, bil, ampak zdaj mi Miro skoraj dnevno prinaša sestavine zanj iz trgovine, hehe.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails