ponedeljek, 26. julij 2010

Moje ozadje
My own background


Ko sem začela pisati svoj spletnik, sem od nekega ponudnika zastonj ozadij pobrala tisto, ki se mi je zdelo najbolj primerno, z mislijo, da bom nekega dne, ko bo kaj odvečnega časa, sama oblikovala ozadje zanj.

Ta dan je nastopil danes. Dobila sem namreč obvestilo, da moram zamenjati kodo, drugače mi bo ozadje "mrknilo". Pa sem si rekla, da je pravšnji čas, da uresničim svoje prej omenjene načrte.

In tukaj je - čisto moje ozadje! Oblikovano je z elementi AVGUSTvarjanj: ob robu rožici in listi, za označitev osrednjega polja za besedilo pa sem uporabila peščeno teksturo, pravtako z mojih slik.


When I started to write my blog I just picked the most appropriate free background from one of the providers. I thought that some day I would design my own background; I just waited for the time to do it.

This time is today. I got a notice to renew the code of existing background otherwise it will not work any more. I thought it was the sign to make my plans become reality.

So, here it is - my own background! It is designed with AVGUSTvarjanja elements that I use on my paintings: little flowers and leaves on the left side and sandy texture (also taken from my paintings) for defining the central writing field.


2 komentarja:

  1. Uau super si naredila. Menim da moraš za to imeti potrpljenje. Jaz sem si še predpripravljenega s težavo nastavila in če me kdo vpraša kako? ne vem več. Da bi si pa sama naredila kaj tako čednega... hm.. kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko se enkrat zakoplješ v to, ni tako zelo težko, res pa je, da gre kar nekaj časa, če želiš kaj pametnega narediti - kot za vsako stvar na žalost. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails