sreda, 16. november 2011

Zgodovina bodočega doma 3
Future home history 3



Prvo pomlad po začetku dela sva si tja prinesla ti dve roži,
da sta nama dajali vsaj malo upanja in svežine v tistih najbolj zaprašenih dneh.

Na tretji sliki pa je kotiček, kjer sem dneve in dneve pulila žeblje iz kupov in
kupov parketnih deščic. Uf, moje roke so bile neuporabne več dni zatem! :)

[posnetki so nametani brez nekega reda in so v večini iz težkega začetnega, še razdiralnega obdobja]

First spring after we began working on it, we brought there these two flowers
to give us some hope and freshness in those most dusted days.

In the third picture there is the little corner, where I had been pulling the nails out of
piles and piles of parquet panels. Uf, my hands were useless for days afterwards! :)

[pictures are put together without an order and are mostly from that hard beginning-period,
when there was a destructivism still dominating over the construction]

2 komentarja:

  1. Koliko je takega dela, ki ti vzame veliko časa, te naredi neuporabnega za nekaj dni, videt pa ni kaj dosti :( Ampak vedno znova te žene naprej ideja o končni podobi. Vsaj mene je. Ampak vsakič ko se spomnim nazaj me kar spreleti, da ne bi zmogla takega praha in umazanije še enkrat. Se mi pa ob teh tvojih fotografijah kar riše podoba vajinega doma in verjamem, da bo tako krasen in domač, da komaj čakam kako bo na koncu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vladuška, kako šele jaz komaj čakam! :)
    In ja, res je, če si ne bi predstavljal, kako lepo bo, ko bo (in BO), bi človek že davno obupal.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails