ponedeljek, 21. november 2011

Kako se spoprijeti z novembrsko meglo
How to fight November fog



(razen takole)

- te barve stisneš v najboljši sok na svetu [slika 2]
- se segreješ ob sončni mehiški hrani [slika 3]
- perilo obesiš z zabavnimi kljukicami [slika 4]

In mimogrede: to je eno mojih najljubših gospodinjskih opravil. Pravzaprav vse, kar je povezano s cunjami – pranje, obešanje, likanje, zlaganje. Vsaj s tem se lahko pohvalim. Kar pa ne pomeni, da se mi, ne ravno redko, ne naberejo kupi zaostankov. :)
Iskanje ujemajočih se parov štumfov in njihovo zlaganje pa mislim da je prav edino delo, ki se ga kot otrok nisem nikoli branila. Prav nasprotno – skoraj grebla sem se zanj. Še danes mi je nekako meditativno delo, ki posebej paše ob takih meglenih novembrskih dneh, še bolj pa ko pred oknom romantično-melanholično poplesujejo snežinke.


(Ironično, ampak tale meglena fotka je iz Logatca, ravno od tam, kamor sva se zatekla pred sivino in kjer sva uživala v popolnem sončnem dnevu, proti večeru pa se je priplazila tudi tja in takrat je nastala fotka.)

(except this way)

- to squeeze these colours into the best juice in the world [picture 2]
- to warm yourself with sunny Mexican food [picture 3]
- to hang laundry clothes with joyful clips [picture 4]

And by the way: this is one of my favourite household chores. Actually everything that has something to do with clothes – washing, hanging, ironing and folding. At least this is something that I can be proud of, even though it isn’t so rare when there are lots of cloth-piles to catch up. :)
And searching for a matching pair of socks and folding them together was the only work that I've never resist to when I was a child. Quite contrary – I’ve fought for it. It still is somehow a meditative work for me and it feels especially good at these kinds of depressive foggy days or even better when there are snowflakes romantically and melancholically dancing on the other side of the window.


(Ironically, but this foggy photo is from Logatec, right from the place where we escaped to to avoid the greyness and where we were enjoying the perfect sunny day, but towards the end of the day the fog crawled there, too, and that was when I took the picture.)

2 komentarja:

  1. He he, tukaj pa sva si enaki, tudi jaz imam rada opravila kot so pranje, obešanje in likanje :) Zlaganje zoknov malo manj, ampak tudi to gre. Imam namreč problem, ker oba nosiva črne zokne in pol je to en velik črn kup, ki ga ni tako lahko sortirat :)) Ja, proti megli se je potrebno boriti z barvami ali pa s fotkanjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Očitno mi je to ostalo še iz otroških let, da mi je bil takrat velik izziv in zabava poiskat ujemajoči se par. :) Če je barva enaka, pa podrobno vzorce preučit! :)

    Je pa res, da sploh ni problema, ker jih že po parih perem, obešam pare skupaj in ko jih suhe mečem na kup, jih tako, na križ-kraž, da so pari ločeni. Tako sem se pač navadila, he.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails