petek, 11. november 2011

11. 11. 11 ali Moj fotoaparat je lahko tudi miš
11. 11. 11 or My photo camera can also be a mouse



Danes sem imela čudne sanje. Bila sem neznano kje in nisem našla svojega fotoaparata. Vsakič, ko sem že mislila, da sem ga našla, sem kmalu ugotovila, da ni moj. Potem sem ga videla na tleh v mačjem krožniku in se razjezila, kaj dela tam. Vsi so mi dopovedovali, da ga je mačka verjetno zamenjala z mišjo, ker je majhen, siv in ima rep (poglej v levem stolpcu mojega bloga).

Kratko srečo je skalilo ponovno spoznanje, da se vseeno nekoliko razlikuje od mojega. Tako sem nadaljevala z iskanjem, vendar neuspešno.

Vem, da obstajajo mnogo hujše stvari, ki se ti lahko zgodijo, ampak zame so take sanje prava nočna mora. Običajno sicer sanjam, da mi foto zmrzne, ko vidim lep prizor, ali pa zmanjka baterij in občutek je res obupen. (čudno, ampak takih sanj prej nisem imela, ko sem fotografirala še s starimi klasičnimi aparati)

Pa veselo martinovo - z mišjega zornega kota! :)

I had the strangest dream tonight. I was in an unknown place and I couldn’t find my photo-camera. Every time I thought I found it I soon realized that it’s not mine. And then I saw it in a cat’s plate on a floor and was so angry how it got there. Everybody were telling me that a cat probably thought it was a mouse, as it is small, grey and has a tail (see it on the sidebar of my blog).

I was so happy for a while, but realized again it’s slightly different from mine. So I kept searching but with no success.

I know it’s not the worst thing that can happen to you, but for me this kind of dreams are such nightmares. Usually when I have a bad dream I dream of how my photo freezes when I need it or batteries run out and it’s awful feeling. (strange, but I never had this kind of dreams when I had had old classical photo-cameras)

Well, happy martinovo (=St. Martin’s feast) - from the mouse perspective! :)

2 komentarja:

  1. Tole pa je bila res prava nočna mora. Po moje bi ti bila brez svojega fotoaparata povsem izgubljena. Mi pa brez tvojih objav :( No, na srečo so bile samo sanje. Veselo Martinovo tudi tebi, jaz tole pišem prav tako s kozarčkom rdečega ob sebi :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, res bi bila malo izgubljena, ja.
    Uživaj! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails