sreda, 14. december 2011

Obupna frizura
Terrible haircut



Dan je siv in pust, ampak sem vesela, ker so naju včeraj predčasno presenetili koledarji. Kakšen užitek jih je vsakič končno videti v natisnjeni verziji!
[seveda srečelova zato še ne bom zaključila in je odprt do nedelje, kot sem napisala]

Za konec tedna so napovedali sneg in jaz ga zares že komaj čakam. Vsako leto znova se počutim kot Maruška Potepuška iz istoimenske slikanice, ki sem jo imela kot otrok najraje – tako so mi povedali. Želim si, da bi jo spet prelistala, ampak se je izgubila neznano kam.

Mojemu očiju, presnojedcu, sva z Mirom iz sadja in zelenjave včeraj sestavila tegale možica z obupno frizuro. :)

It’s a grey and dull day, but I’m happy, because we were pleasantly surprised by an early arrival of our calendars yesterday. What a joy it is every year when I finally see them in printed version!
[of course, I won’t conclude the giveaway game yet because of this. It’s still on until Sunday, as written]

Snow has been predicted for the weekend and I really can’t wait for it. Each year again and again I feel like Maruška Potepuška (=Maruška the Vagabond) a wandering little girl in the children picture book, which was my favourite, as I have been told. I wish to see it again, but I have no idea where it is now, probably lost.

Miro and I made this funny little guy with a terrible haircut yesterday. :) It was for my dad, a raw foodist, so we made it out from fruit and vegetables.

2 komentarja:

  1. Tudi meni bi se prileglo malo beline, malo prave zimske idile. Upajmo, da bo. Potem pa vzamemo bunde, rokavice, šale in kape in juriš na plano :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, pa ga nismo dočakali - vsaj v LJ ne. :(

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails