petek, 5. april 2013

Vigred, oj viiiiigred zeleeeeena!



A poznate tisto, ko se Lakotnik, ker mu gre zima tako zelo na živce, na vsak način trudi, da bi jo prespal. Po več neuspešnih poskusih si na nek starodaven vzhodnjaški način končno uspe znižati srčni utrip in zaspati, prijatelja Trdonja in Zvitorepec pa ga, ko ga nekega dne še pred zimo obiščeta in mislita, da je mrtev, obudita z elektrošokom.

Lakotnik se ozre naokoli in v svoji prepričanosti, da mu je končno uspelo, vidi mnogo znanilcev pomladi, ki to seveda niso, med drugim ves vesel opazi rožico, ki pa je vse prej kot spomladanski žafran … :)

No, približno tako se jaz počutim, ko čakam kake znanilce pomladi …
 

[Stripi Mikija Mustra so bili ena najlepših reči, ki so mi obogatile otroštvo. Oči, sestra in jaz smo bili pravi odvisniki. Koliko smeha in tisto pričakovanje nove knjižice. Še dandanes jih znam skorajda na pamet!]

A piece of a Slovenian comic strip book, one of many by Miki Muster that I adored reading when I was a child (and I still do). My dad, my sister and I had been reading those stories like crazy!


This little funny outcut is about the clumsy hungry wolf character who didn’t like winter and wanted to sleep through it. After having a few unsuccessful attempts he uses an old oriental technique to lower down his heartbeat and finally falls asleep.


His best friends, the smart turtle and the cunning fox, they visit him before winter one day and think he is dead, so they wake him up using an electroshock. The wolf
is happy and convinced his plan was a success, especially when he sees so many spring signs. But he is wrong. That little flower is not a spring crocus, but an autumn one, of course …
 

Well, this is pretty much how I feel right now, waiting and waiting for first signs of spring to come … (the picture above is an old one ...)

3 komentarji:

  1. Se strinjam, Miki Muster je zakon. Imamo strastnega zbiratelja njegovih stripov v družini :)
    Pomlad pa, pride!

    OdgovoriIzbriši
  2. Letosnje leto je res nekaksno preizkusanje nase potrpezljivosti, vsaj kar se vremena tice :) In tako krasno si me spomnila tudi na moje obdobje, ko sem noro rada brala te stripe. bi bilo super ponoviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, vidim, da nas je kar nekaj oboževalk! Jaz se tudi že nekaj časa spravljam, da bi spet kakšno prebrala. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails