torek, 24. januar 2012

Lisičja barva
Foxy colour



Samo enkrat lahko ugibate, komu je bil namenjen ta ne ravno prijateljski pogled,
kljub temu da sta oba (obe?) skoraj enake barve. :)
[nekomu, ki se začne na "Z"]

You may guess only one time to whom this not quite friendly look was intended for,
even though they’re both almost the same colour. :)
[to someone who begins with "Z"]

5 komentarjev:

  1. He he, kakšne pogled. Pa tale tretja fotka mi je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Sem jo najprej mislila dati na prvo mesto, pa sem si potem premislila. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hud mačji frajer :) Vedno sem si želela takega okroglega, oranžnega in grdogledega, čeprav sem sicer bolj "pasji" človek. Z muci smo imeli vedno samo smolo :(

    OdgovoriIzbriši
  4. hehe, hud maček! kot Garfield. Dej mi ga prosim pošlji v polni resoluciji. Bo lepo pasal na desktop. tnx.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepemalestvari:
    Meni so prav hecni ti muci, ki znajo taki grdo pogledat, čeprav tudi pasji pogledi ne zaostajajo.
    Drugače pa, in eni in drugi so čez vse, ane! Smeha nikoli ne zmanjka. :)

    Luka:
    Dobiš - pa ne samo enega, da boš lahko med več namrščenimi pogledi izbiral. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails