petek, 27. januar 2012

Vrtnica velikanka
Giant rose



Danes sem na nekem vrtu videla to orjaško vrtnico, vso poletno in žarečo,
toda nisem mogla ugotoviti iz česa je narejena.
Verjetno je bila glinena ali pa celo kovinska, kdo ve.
Dokaj zanimivo in povsem primerno za petek, da vam voščim lep vikend! :)

I saw this huge rose in someone’s garden today. It was all summery and cheerful,
but I couldn’t found out what it was made of.
Looked like clay or maybe even metal, who knows.
Quite interesting and very suitable for Friday to wish you all a nice weekend! :)

2 komentarja:

  1. Tole pa se mi zdi prav zabaven izbor fotografij, od kokoške do vrtnice :)) Jaz že dolgo nisem vzela svojega fotoaparata zraven na potem, potrebovala sva malo predaha drug od drugega. Zdaj bo pa čas, da se znova kam podava skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te čisto razumem. Jaz sem imela tako fazo nekaj let, od takrat, ko sem spoznala, da se bo treba končno le sprijaznit z digitalnim fotoaparatom, sem imela nekajletno zatišje (07-09).
    Zdaj pa sem nazaj, ha, sicer velikokrat godrnjajoča nad temi novotarijami. Se mi včasih zdi, da mislijo, da je bolj pomembno, da ima aparat miljon funkcij (pa če pada sneg z leve, pa če z desne itd) :), kot pa da bi tiste, ki jih ima, dobro delale.
    Ampak se poskušam koncentrirat na vse dobre stvari, ki jih je digitalna doba prinesla, pa je. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails