četrtek, 10. maj 2012

Kako naj...
How can I...



Kako naj sploh pridem na vrsto in se hvalim z nedavno pridobljenim znanjem priprave tiramisuja
(ki je bil, mimogrede, zadnjič, na kresovanju, prav tak kot mora biti!),
če je pa na družinskih praznovanjih vedno taka konkurenca in tako natrpan kulinarični program?!
:)

(jagodna torta je delo sestrične, torta z rožami pa moje mami)

How can I come to my turn to brag about my latest knowledge of making tiramisu
(which was, by the way, just like it should be the other day at the bonfire celebration!),
if there is always such a tough competition and so busy culinary programme at our family celebrations?!
:)

(strawberry cake was made by my cousin and the flower one by my mum)

3 komentarji:

  1. Zakaj pa bi tekmoval? Včasih smo rekli, da je važno sodelovati...
    Meni pa se zdi najpomembnejša dobra volja - in tvoj tiramisu je bil po mojem božanski (tortici pa sigurno tudi;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, ne tekmovanje v tistem pravem pomenu besede, seveda, da ne :), ampak tako malo za hec. Ne v stilu, kdo bolje naredi (ker je itak od vseh dobro), ampak da zdaj, ko se končno lahko pohvalim, ne pridem na vrsto! :)

    Se bom kar zdaj javila za naslednje praznovanje, da me kdo ne prehiti, ker nima pa smisla delati preveč, da hrana ne ostaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Neverjetno kakšne ideje vse najde človek pri vas, ta mamina torta je čisto odbita :))

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails