petek, 13. maj 2016

Limonada in minjoni
Lemonade and minions



Ko je na letošnjem PST-ju najbolj pritisnilo sonce, se nam je prikazala najprikupnejša stojnica z limonado, in ko so se nazaj grede tam v daljavi začeli zbirati sumljivo črni oblaki, nas je prehitel majhen poskočen minjon in predvsem mene spravil v dobro voljo.

Sestra in Miro sta me namreč nedavno, ob njenem obisku, večer za večerom silila gledati vse risanke s temi rumenčki v farmerkah, heh, da sem ju imela že poln kufer. Po preglasovanju sem sprva vzvišeno zavijala z očmi, potem pa, ko sem opazovala, kako se ob vsem zabavata kot dva otroka, je postalo (še kar) smešno tudi meni. :)

At this year's PST, when the sun was at its peak, out of nowhere there was the cutest stand with lemonade in front of us and later, on our way back, when we saw some black clouds gathering in the distance, a tiny lively minion passed us by and put us in a good mood, especially me.
 

Namely, when my sister was visiting recently, she and Miro were forcing me to watch cartoons of those yellow things wearing farmer jeans, evening after evening, heh, so I was fed up with them. After being over-voted, at first I was just sighing and rolling my eyes, but when watching them laugh like kids, it became (rather) funny to me, too. :)

1 komentar:

  1. Minjoni so zakon. Tudi jaz sem si morala pogledati vse. Zdaj pa pridejo na vrsto še Angry birds :) Tale stojnica z limonado pa je res zelo prikupna.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails