ponedeljek, 18. oktober 2010

Barva: zláta
Color: gold


Predstavljam najnovejšo pomočnico, s katero sem naknadno okrasila 
eno od mojih nekaj let starih slik na steklu: »Bronze metallic paste«. 

Omenila sem tudi, da sem pred leti že uporabljala zlato okrasje na svojih slikah,
vendar takrat »Liquid leaf« (ki ga tudi lahko vidite na zgornji povezavi).


Introducing my newest assistant, who helped me redecorate one of my
few years old paintings on glass: “Bronze metallic paste”. 

I also mentioned, that I had already been using gold decoration on my paintings years ago,
but at that time it was “Liquid leaf” (which you can also find on the link above).



Najdragocenejše zlato pa leži vsenaokoli nas; 

While the most valuable gold is laying all around us:


Mimogrede še to:
pred kratkim sem v galeriji na svoji spletni strani AVGUSTvarjanja
zamenjala razstavljene slike z nekaterimi novejšimi.

Vabljeni k ogledu! 


A little notice:
recently I replaced my paintings in the gallery
on my web page AVGUSTvarjanja with some new ones.

You are welcome to take a look!

3 komentarji:

  1. Se mi zdi da boš še marsikah popestrila s to barvo. Se mi zdi ravno prava za ta prihajajoči praznični čas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kristina: Hvala za obisk in dobrodošla! :)

    Andreja: Smo iz poletja skoraj direktno v zimo skočili, kajne - še malo pa bo kuhan'c! :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails