petek, 8. oktober 2010

Zlati tatu
Golden tattoo


Takó! Danes sem dodala dve AVGUSTvarjanja sliki na steklu v svojo trgovinico.

Pravzaprav ju že poznate, se spomnite? :)

Ker sem pred kratkim kupila zlato barvo, se nisem mogla upreti, da je ne bi takoj preizkusila.
In ker me je ena od njiju tako lepo gledala s svojimi modrimi očmi,
sem ji naredila veselje in jo okrasila s tetovažami.
Nova pridobitev mi je bila tako všeč, da sem celo prestopila meje slike. :)

Če povem po pravici, sva s to zlato lepotico že stari znanki.
Uporabljala sem jo čisto na začetku (na primer tule),
ko sem začela slikati na steklo.
Potem sem jo – ne vem zakaj – opustila. Do prejšnjega tedna.
In sedaj je za nekaj časa spet ne izpustim iz rok.
Skupaj bova potetovirali še marsikatero sliko! :)


Takó! I added two AVGUSTvarjanja paintings on glass to my little shop today.

Actually you know them already, remember? :)

Because I bought golden color not so long ago, I couldn’t resist trying it right away.
One of these paintings was looking at me so nicely with its blue eyes,
so I decorated it with tattoos.
I like this new toy of mine so much, that I even crossed the borders of the painting. :)

If I tell you the truth, this golden beauty and I, we know each other for a long time.
I used it in my glass-painting beginnings (for example here),
but then I abandoned it – I don’t know why. Until previous week.
And now I won’t let it away for quite some time.
We are planning to tattoo many more paintings! :)


Modre rožice s tatuji;
 (click above for: blue flowers with tattoos):








Geometrijski keltski motiv;
(click above for: geometric Celtic motif):







3 komentarji:

  1. Vau, sicer so mi sončni odtenki najlepši, a tale varianta z tako modro in tako zeleno, pa je tudi čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita barvna kombinacija. Morda in zelena me spominjata na reko, v kateri se zlati sonce. Tale je ena izmed mojih najljubših slik na tvojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prija malo barvne spremembe, kajne! :)

    Hvala vama obema!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails