četrtek, 21. oktober 2010

Srček na sivki
Lavender heart


Proti koncu poletja je bilo, ko me je Didi vprašala,
če lahko uporabi enega od mojih motivov
na svojih vrečkah s sivko.

Beseda je dala besedo in pred kratkim sem prejela paket, ki je tako lepo dišal,
da sem vedela, kaj je notri, še preden sem ga odprla;


The summer was almost over, when Didi asked me
if she can use one of my motifs on her lavender sachets.

One thing led to another and last week I recieved so aromatic package,
that its content was revealed before I managed to open it:




Zgodba pa se tu ne konča... 

But this is not the end of the story...


10 komentarjev:

  1. Super sta tole skombinirali in verjamem, da se zgodba tukaj ne konča, saj je vrečica čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito sodelovanje, tvoj motiv res paše na sivkino vrečko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res prav luštno sede na tole vrečkico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem za lepe besede, prijazne ste!

    Sonja: Dobrodošla! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. da se še jaz oglasim, tako mi je všeč tole, da mi kar srce poje.. to so tudi moje barve, zato je tako lepo tole sodelovanje.. avgustovsko pa tja do maja in še dlje.. :) hvala ti...

    OdgovoriIzbriši
  6. super je vrećica! baš mi se sviđa...

    OdgovoriIzbriši
  7. Didi: tako lepo mi diši, da se kar ne morem odločiti in jo že končno dati v omaro k oblekam! :)

    Isidora: Hvala za lepe besede! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. krasne vrečice, krasen motiv!!
    lepo sodelujta še naprej!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails