nedelja, 2. januar 2011

Lepote Slovenije
Slovenian beauties


Za dober začetek novega leta in v spodbudo vsem nam,
ustvarjalcem iz naše deželice, je tukaj nekaj izdelkov iz domačih logov
(vključno z mojimi AVGUSTvarjanji),
ki jih je v Etsyjevo zakladnico zbrala Vesna;

For a good start in the New Year and to encourage all us,
artists from Slovenia, here are few items from my homeland
(including my AVGUSTvarjanja),
collected in Etsy treasury by Vesna:


KLIKNI TU za ogled zakladnice na Etsyju.

CLICK HERE to view the treasury on Etsy.

4 komentarji:

  1. Hvala za lepe besede na mojem blogu! Tudi meni je v užitek priti na tvojo stran in tudi tebi naj pikapolonica v tem letu čim večkrat sede v dlan...LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, sem na Etsy tudi sama že brskala in ugotovila, da se najde kar veliko lepih izdelkov iz Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, res se vidi da je v tako malo deželici toliko dobrih ustvarjalk.

    OdgovoriIzbriši
  4. ..in ustvarjalcev :)zelo lepe izdelke imaš, škorčica!

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails