ponedeljek, 31. januar 2011

Moj blog triptih
My blog triptych



Takó, končno sem izbrala tri bisere, tri najsvetlejše cvetove z blogovskih polján, ki bi jih najraje uokvirila in jih imela na steni!

To se mi je motalo po glavi že nekaj časa. Predstaviti vam tri moje najljubše ustvarjalce, »odznotraj navzven«: enega iz moje deželice, enega iz širše domovine, in enega iz vsega preostalega širnega sveta.

Ne bom še izdala, kateri trije so to, naj za nekaj časa ostane še skrivnost, lahko povem le, da je bilo izbirati med toliko čudovitimi blogi presneto težko. Vendar odločitev je padla in lépo je zavedanje, da je, poleg teh, okoli mene še toliko lepih ustvarjalnih energij, ki bi si jih tudi rada takole uokvirila.

Vsi ti trije blogi me navdušujejo, mi dajo misliti, mi lepšajo vsakdan in me spravljajo v dobro voljo.

Zdaj me čaka prijetnejša, a vseeno ne lahka naloga: med vsemi prelepimi slikami jih od vsakega izbrati samo nekaj. Saj zmoreš, Maja! :) 

Takó, I’ve finally chosen three pearls, three of the shiniest flowers from blog-fields, which I’d like to frame and keep them on my wall!

This is something I have been wanting to do for quite some time now. To present my three favourite artists, “from inside out”: one from my homeland, Slovenia, one from my wider homeland, Europe, and one from the whole wide rest of the world, our common beloved home.

I will not tell you yet who they are, let it be a secret for awhile; I can just say that it was not easy at all, picking up among such creative people. But decision was made and it is such a nice awareness that there are still so many beautiful creative minds out there, beside these three, all waiting to be framed.

These three blogs inspire me, they make me think, they brighten my day and make me laugh.

Now I have more pleasant, but still not easy job to do: pick up just few pictures from each of the three. You can do it, Maja! :)

1 komentar:

  1. Vau, ti pa si si zadala nalogo. To me pa prav zanima nadaljevanje. Nora ideja :))

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails