sreda, 12. januar 2011

Staro vabilo
Old invitation


Pred nekaj meseci mi je dedek pokazal tole vabilo,
ki sem ga pred 14. leti oblikovala za njegovo rojstnodnevno zabavo.

Ker te dni spet praznuje, je čas za objavo ravno pravšnji.
Tako zanimivo je pogledati za nazaj, kaj smo čarali! :)

Few months ago my grandpa showed me this invitation,
which I designed for his birthday party 14 years ago.

The time is just perfect to post this, since he’s celebrating again.
It’s so interesting to look back at what we have been creating! :)

Takrat so bila vabila natisnjena na breskovo pastelno barvo papirja,
za tukaj pa se mi zdi primernejša kar originalna črno-bela verzija.

At that time the invitations were printed on peach-pastel colored paper,
but for here I find it more suitable in original black-white version.

5 komentarjev:

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails