ponedeljek, 27. december 2010

Peninska okrasitev
Sparkling decoration


Najino drevesce je končno okrašeno.
V obeske sva pred leti med drugim spremenila tudi
dva zamaška penin, ki imata prav posebna pomena;

Our little tree is now finally decorated.
Few years ago we changed into ornaments also two
sparkling wine corks, which both have special emotional value:

s prvega rojstnega dne, ki sem ga praznovala skupaj z Mirom
(hkrati tudi moj edini in uspešen poskus odpiranja s sabljo »po Napoleonovo«)
from my birthday celebration, first one together with Miro
(also my only and successful attempt with sword opening in “Napoleon style”)

tega pa mi je po končanem krstu za spomin umetniško dodelal Miro,
ko me je prvič popeljal z balonom :)
this one was artistically upsculptured by Miro,
after he baptized me for the first balloon-flight :)

penina, ki čaka na najdaljšo noč, skupaj s sv. Jakobom, ki nama ga je
prinesel Mirov oči, in mojimi podobami AVGUSTvarjanj
sparkling wine waiting for the longest night, together with sv. Jakob 
from Miro’s dad and my AVGUSTvarjanja images

semle pa je Miro ugnezdil škorčico :)
here is where Miro nestled škorčica :)

2010 počasi odhaja - lanski škornji zame po Mirovo :)
2010 is slowly walking away - last year's boots for me by Miro :)

2 komentarja:

  1. Lepa okrasitev (:
    predvsem zanimiva in izvirna ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri vas pa se najde marsikaj nevsakdanjega in z posebnimi pomeni. Mi je prav všeč po fotkah sodeč.

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails