ponedeljek, 10. januar 2011

Ponedeljkovi utrinki
Monday flashes


Na klepetu in čaju pri sestri
Tea with a bit of chatting at my sister’s

Zoja - te pametne očke!
Zoja - those clever eyes!

Ker dedek skoraj zagotovo ne bere mojega bloga in ker upam, da mu ne bodo zašpecali, objavljam vmesno fazo najinega darila za njegov bližajoči se rojstni dan - zidake. Sam nam vsem nadvse rad podarja zagonetno zavita mala presenečenja, zato mu jo bova letos tudi midva malce zagodla! :)

Since I’m almost certain, that my grandfather doesn’t read my blog and because I’m hoping that no one will tell him about this, I’m posting gift-wrapping in progress for his upcoming birthday from Miro and me - bricks. He has this habit of giving us all tricky wrapped little surprises, so now is time for a little payback! :)

5 komentarjev:

  1. hi hi hi, tole z zidaki me pa prav pošteno zanima kako bo izgledalo na koncu :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako je Zoja cortkana. Jaz bi kar klepetala z njo.
    Super fotke delaš. Pa darila tudi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da si nekaj svoje posebnosti dobila tudi od dedka ;)) Mislim, da je za tabo lep ponedeljek. Fajn se imate.

    OdgovoriIzbriši
  4. hihi... tale dedek mora bit en navihan pob :)
    takooo me že firbec matra!

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, "skrivnosti" so razkrite.

    Ja, mislim, da je cela rodbina podedovala tele njegove trike, pa vseeno vedno znova ugotavljamo, da mu noben ne seže do kolen, ha!

    Pozdrav vsem in hvala, Saši pa še en hov od Zoje :); ja, ne zna govoriti, pa se vseeno da vse zmenit z njo. :)

    OdgovoriIzbriši

Lepo je videti, da listaš po mojem spletniku. Vabim te, da napišeš svoje mnenje;

It's nice to see that you're browsing through my blog. I'm inviting you to write your opinion:

Related Posts with Thumbnails